Leestijd: minder dan 1 minuut
Patiënten reageren regelmatig op eerdere e-consults of brengen onderwerpen mogelijk vaker ter sprake. Hierdoor kan het handig zijn om bij het beantwoorden van een e-consult de eerdere en eventueel latere e-consults direct te kunnen bekijken.
Door de instelling “E-consult als chat weergeven” te activeren op de Communicatie-tab onder uw persoonlijke instellingen, worden de e-consults in een chatachtige weergave op het scherm getoond. Dit maakt het eenvoudiger om een eventuele samenhang tussen individuele berichten te volgen.
Deze instelling heeft geen invloed op de weergave van berichten in het portaal van de patiënt. In Bricks Patiënt blijft deze zoals hij is, het gegeven antwoorden verschijnt in Bricks Patiënt bij het specifieke bericht. De aangepaste weergave is dus alleen een hulpmiddel om meer overzicht te krijgen in Bricks Huisarts.
Benieuwd naar meer handige tips voor dagelijks gebruik?
Bekijk dan het hoofdstuk Tips en trucs in onze handleiding.